Heb je een vraag, opmerking, suggestie of wil je graag advies van onze klantenservice? Wij staan voor je klaar: 7 dagen per week. De makkelijkste manier is door het formulier op deze pagina in te vullen. We streven ernaar binnen 1 werkdag contact met je op te nemen.
Algemene vragen
Stuur een mail naar [email protected]
Bedrijfsgegevens
Mooie Telefoonhoesjes
Jan Deckersstraat 21-B
5591 HN Heeze
The Netherlands
Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Eindhoven onder nummer: 57980586
BTW identificatienummer: NL002291842B60
Klantenservice
Telefoonhoesje Store staat garant voor de deugdzaamheid van de smartphonehoesjes die je bij ons bestelt. Op alle producten is standaard 12 maanden garantie. Uiteraard moet het product wel normaal gebruikt zijn. Onze garantie geldt daarom niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd of intensief gebruik, val en stootschade tenzij anders staat vermeld.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak! Ondanks dat wij al het nodige hebben gedaan om jouw bestelling veilig te laten transporteren naar jouw voordeur, kan er tijdens de verzending door derden schade zijn ontstaan. Dat is niet onze fout, en uiteraard ook niet jouw fout. Wij dragen de volledige verantwoordelijkheid voor het correct laten bezorgen van een product, dus wij zullen (voor jou kosteloos) een nieuw telefoonhoesje opsturen. Neem wel eerst contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar [email protected] o.v.v. jouw ordernummer met een foto van het ontvangen hoesje in de bijlage.
Waar mensen werken, kunnen fouten gemaakt worden. Een menselijke fout die we dolgraag willen herstellen. Want het is heel simpel: het product moet geleverd worden dat hij/zij besteld heeft. Stuur ons een e-mail met een foto van het ontvangen telefoonhoesje, dan lossen we het probleem in no-time voor je op!
Het kan meerdere oorzaken hebben waarom het ontvangen telefoonhoesje niet past om jouw toestel.
1. Verkeerd artikel ontvangen
Als wij een verkeerd hoesje hebben opgestuurd, willen we dit probleem graag verhelpen. Stuur ons een e-mail door hier te klikken, en vergeet niet om een foto van het ontvangen artikel als bijlage toe te voegen.
2. Verkeerd artikel besteld
Het overkomt de beste: een verkeerd telefoonhoesje bestellen. Misschien ben jij volledig overtuigd dat jij model X hebt, maar blijkt het toch model Y te zijn. Gelukkig kun je via het instellingenmenu van je telefoon gemakkelijk achterhalen welke smartphone je hebt. Heb je een toestel dat draait op Android (Samsung, Oneplus, Huawei)? Ga dan naar "Instellingen" op je telefoon en kies onderaan voor "Info telefoon". Heb je een iPhone? Ga dan naar "Instellingen" en tik op je naam, scroll naar beneden en tik op je iPhone. Je ziet de naam van het model staan, maar ook welke iOs-versie je hebt en het serie- en IMEI-nummer. Heb je een verkeerd telefoonhoesje besteld? Dan ligt de fout niet bij ons. In dat geval willen we je adviseren om het artikel gratis om te ruilen voor het juiste telefoonhoesje. Neem contact op met onze klantenservice, zodat we je het snelste kunnen helpen om in het bezit te laten komen van het juiste product.
Je vindt alle informatie over ons retourproces op deze pagina, evenals de producten die uitgesloten zijn van het retourrecht. Je kunt op genoemde pagina ook het retourformulier downloaden dat je ingevuld bij de retourzending moet toevoegen, zodat wij jouw retour na ontvangst correct en tijdig kunnen verwerken.
Als je een product wilt ruilen, betalen wij de retourkosten. Wij kunnen geen artikelen ruilen die gepersonaliseerd zijn of die buiten de zichttermijn worden aangemeld. Zie hiervoor 'Voorwaarden voor het retourneren' op deze pagina.
Voldoet jouw product aan de voorwaarden om geruild te worden? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen. Wij zullen je een kosteloze retourinstructie mailen.
Wij betalen binnen 14 dagen na het moment van retourmelding de aankoopsom te crediteren. Wij mogen wachten met terugbetalen tot wij de goederen hebben ontvangen. Bewaar daarom altijd het verzendbewijs van je retourzending.
Heb je op een werkdag voor 16:00 uur een bestelling geplaatst, een bevestiging ontvangen én is het artikel op voorraad (dit kun je op de productpagina bij 'levertijd' zien)? Dan wordt jouw bestelling dezelfde dag opgestuurd! Als je je bestelling in het weekend plaatst, beginnen we de maandag daarop met de verwerking ervan.
Het kan voorkomen dat items vanuit verschillende locaties worden verzonden of dat een artikel een langere levertijd heeft. Dit kan betekenen dat je je bestelling in delen ontvangt. Mocht dat zo zijn, dan ontvang je hierover altijd een e-mail. Je kunt desgewenst ook zelf kijken welke levertijd op de productpagina vermeld wordt. Hier wordt aangegeven of het product uit voorraad leverbaar is of een langere levertijd heeft.
Ons systeem stuurt binnen 30 minuten een e-mail naar het opgegeven e-mailadres. Check daarom eerst of onze mail per abuis in jouw spamfolder is bezorgd. Kun je geen e-mail in je spamfolder vinden van Telefoonhoesje Store? Dan is de kans groot dat je een tikfout hebt gemaakt bij het invoeren van je gegevens. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice, zodat wij het e-mailadres kunnen wijzigen en de bevestiging opnieuw naar het juiste e-mailadres kunnen sturen.
Wij hebben een systeem ontworpen dat jouw bestelling direct in behandeling wordt genomen. Het is daarom in de meeste gevallen niet meer mogelijk om een wijziging door te laten voeren. Sorry! Als je een extra artikel wilt bestellen, kun je het beste een nieuwe bestelling plaatsen. Kom je er direct na het plaatsen van je bestelling achter dat je deze moet annuleren of het bezorgadres wilt wijzigen, dan kun je natuurlijk altijd nog een e-mail sturen. Als jouw bestelling nog niet afgehandeld is, is een wijziging soms nog mogelijk.