Om de status van jouw bestelling realtime te kunnen checken, kun je een account aanmaken. Ook wanneer je als gast geregistreerd bent, kun je jouw bestelling na het registeren terugvinden in je account. Het is dan wel belangrijk dat hetzelfde e-mailadres wordt gebruikt bij registratie, als het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling.
Hoe maak ik een account?
Klik hier om een account aan te maken.
Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb mijn pakket nog niet ontvangen.
Het postnetwerk raakt overbelast door de enorme online drukte in het plaatsen van bestellingen. Hierdoor kan er enkele dagen vertraging optreden in het postnetwerk. We willen je daarom vriendelijk vragen om een aantal werkdagen langer af te wachten vanaf de dag van verzending.
Oeps, ik heb per ongeluk een verkeerd bezorgadres opgegeven. Wat nu?
Heb je per abuis een verkeerd bezorgadres opgegeven en is jouw bestelling al opgestuurd? Dan vragen wij je vriendelijk om het pakket op te halen bij het opgegeven adres. Indien het adres onvolledig is of niet bestaat, kun je contact opnemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar [email protected].