Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Heb je op werkdagen voor 16:00 uur besteld en is het artikel op voorraad, dan wordt je bestelling nog dezelfde dag opgestuurd. Geplaatste bestellingen in het weekend worden de maandag daarop verwerkt.
Langere levertijd
Plaats je een bestelling tussen zaterdag 24 augustus en donderdag 5 september? Dan wordt jouw bestelling uiterlijk op 6 september verzonden. Het team van Mooie Telefoonhoesjes is namelijk met vakantie en verwerkt in deze periode geen bestellingen.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De bezorging vindt doorgaans de volgende werkdag plaats. Bestellingen naar België ontvang je doorgaans binnen 3 tot 5 werkdagen. Dit is wel van een aantal factoren afhankelijk. Zo hebben wij geen invloed op eventuele maatregelen en drukte bij postbedrijven. Houd er daarom rekening mee dat de levering soms enkele dagen langer kan duren. Onze excuses voor het eventuele ongemak!
Wij versturen momenteel naar Nederland en België.
Land | Standaard verzending per brievenbuspost | Verzendkosten |
Nederland | 1-2 werkdagen | Gratis |
België | 3-5 werkdagen | Gratis |
Ik heb mijn bestelling incompleet ontvangen. Hoe kan dat?
Het kan voorkomen dat items vanuit verschillende locaties worden verzonden of dat een artikel een langere levertijd heeft. Dit kan betekenen dat je je bestelling in delen ontvangt. Mocht dat zo zijn, dan ontvang je hierover altijd een e-mail. Je kunt desgewenst ook zelf checken welke levertijd op de productpagina vermeld wordt. Hier wordt namelijk aangegeven of het product uit voorraad leverbaar is of een langere levertijd heeft.
Ik heb geen orderbevestiging per mail ontvangen. Is mijn bestelling geslaagd?
Als wij jouw betaling hebben ontvangen, sturen we binnen 30 minuten per e-mail een orderbevestiging. Heb je na een half uur nog geen bevestiging ontvangen? Controleer dan even de spamfolder of de map met ongewenste e-mail. Is de orderbevestiging daar ook niet te vinden of vermoed je dat je een tikfout hebt gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar [email protected].
Kan ik nog een artikel toevoegen bij mijn bestelling? Of een andere wijziging maken?
Helaas, dit is in de meeste gevallen niet mogelijk. Wij hebben een systeem ontworpen waarbij de bestelling snel wordt doorgezet. Omdat dit zo snel gaat, kunnen we een geplaatste bestelling in de meeste gevallen niet meer wijzigen. Sorry! Je kunt natuurlijk een nieuwe bestelling plaatsen, als je een extra artikel wilt bestellen.
Als je direct na het plaatsen van je bestelling realiseert dat je deze moet annuleren of het bezorgadres wilt wijzigen, dan is het soms nog wel mogelijk om een wijziging door te voeren. Neem in dat geval direct contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar [email protected].